تست پاور کامپیوتر
نوشته شده توسط : علی

تست پاور کامپیوتر

برای تست پاور کیس از این روش استفاده می کنیم پاور 20 پین : پین 13 و 14 و در پاور 24 پین 15 و 16 را با یک تکه سیم به هم وصل میکنیم و دکمه پشت کیس را روشن می کنیم اگر فن پاور روشن شد نشان دهنده سالم بودن پاور است . همچنین برای تشخیص مشکلات پاور می توانیم از روش های زیر استفاده کنیم .
1 – مشاهده وضعیت ظاهری پاور و خازن هایش
2 – تست اجزای پاور و برد پاور با تستر پاور تست پاور کامپیوتر


تعمیر پاور کامپیوتر

شما میتوانید یک پاور را تعمیر کنید ولی درتعمیر قطعات الکتریکی درست است که با هزینه کم مشکل حل میشود اما بعد ها خطرات مالی دیگری را شامل می شود . پاور یکی از قطعات حساس است که اگر خراب بشود آن را باید کنار گذاشت چراکه با تعمیر آن واستفاده کردن آن باعث میشود به مرور زمان قطعات دیگر دچار مشکل بشوند به همین خاطر توصیه ما این است که اگر در قطعه ای مشکل به وجود امد ان را تعویض کنید.


مشکلات پاور کامپیوتر

عمده ترین اشکالات پاور – خاموش شدن ناگهانی یا ریستارت شدن سیستم ممکن است از نوسانات برق یا خراب بودن کابل باشد . جهت اطمینان حتما بایستی پاور بوسیله دستگاه تستر پاور چک شود یا با پاور دیگری که مطمئن هستیم سالم است سیستم را روشن کنیم . همچنین پیشنهاد می گردد جهت پیشگیری از مشکلات ناشی از نوسانات برق از یک دستگاه محافظ قبل از پاور استفاده کنید تا نوسانات برق بر روی قطعات اثر مخرب نگذارند . اگر مشکل شما در متن سایت نبود هم می توانید پیشنهاد قرار دادن آموزش مورد نظر خود را به ما بدهید تا متخصصین همراه رایانه آموزش سوال شما را در سایت قرار دهند مشکلات پاور کامپیوترhttp://www.hamrahpc.ir/hardware/power-problems.aspx





:: بازدید از این مطلب : 1286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: